23 maj 2019

402a, HAK 403-405


Czasy są gorące, wiele się dzieje, bieżące wydarzenia następują szybko i niespodziewanie. Aby dotrzymać im kroku  zamieściłem poza przewidzianą kolejnością dodatkowy  rebus- komentarz. Mam nadzieję że z jego wymową się zgodzicie, ale nie to jest tu najważniejsze. Warto pamiętać że to jest po prostu zagadka umysłowa.

Z przyjemnością jeszcze chciałbym zaznaczyć że do grona "czerwonych" czyli człówki powyżej 500 punktów dołączyła Aszka_. Gratuluję.

405 Homonim - # 
_ _ _   _ _ _ _ _, kop,
to dziś jest twój job.
Już _ _ _ _ _ _   _ _ wyścigi,
kręcili się niby frygi,
ludzi _ _ _ _,   _ _ _ _ jedna.
Tylko _ _ _ _ _ _ _ _ biedna
się ukryła. Taka wredna.

404Anagram – #
Kochana Gośko, serce moje,
zdradziłaś mnie, ot tak, po prostu.
Jak _ _ _ _ _ _ mi to _ _ _ _ _ _ zrobić?
Zostaje rzucić mi się z mostu.

403Kalambur - #
Drążek, po Andach buszuje.
To co w TV denerwuje.


402a – Rebus bardzo aktualny - # # #
Początkowe litery wyrazów rozwiązania: J. U. N. K. K. T. Z.

Rozwiązali: gra, Bingola, benasek, Leonia, joko, birbant(5p), kocieoczko(5p), efka(1p)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz