8 paź 2020

Z 565

 565 – Zagadka - # # #

Spotyka się dwóch przyjaciół, właściwie dobrych znajomych którzy poznali się na forum społecznościowym. I taką gadkę wstawili:

- Tobie to się wiedzie, ho, ho, ho.     
            - Rozśmieszyć czy wkurzyć mnie chcesz?
- Zupełnie serio mówię, tak wróbelki ćwierkają.      
            - Eee tam, powtarzasz ploty.
- Chciałem cię podnieść na duchu.   
            - I dlatego z takim tekstem do mnie?
- A co, tym Cię przygniotłem?         
            - Zastopuj, zastopuj.
- Kurde, chciałem ci zagadkę zadać.
            - O czymże ona ma być?
- Lekko o kosmos będzie zaczepiać …        
            - Elegancko się wykpiłeś.
- … i jeszcze co nieco z matematyki.
            - Proszę, proszę, pomieszałeś aby utrudnić.
- Lepiej nie kpij, trzeba będzie pomyśleć.    
            - A mnie się nie chce.
- Nie chce się i to jest wytłumaczenie?         
            - Efektowne, co?
- Tak, bardzo.
            - Ale co tam, dawaj tę zagadkę.

Rozwiązaniem zagadki jest jedno słowo.

 

Rozwiązali: joko, birbant, Bingola, benasek, gra, Leonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz