6 maj 2021

641-644 bbj

Mam przyjemność zakomunikować iż pole żółte powiększyło sie o nowego gracza. Granicę 800 punktów sforsował birbant. Życzę mu dalszego awansu.

 

644 – Homonim - #

Przed kościołem farnym stoi _ _ _ _   _ _ _ _ _ _ _,

nasz księżulek drogi jedzie do konfratrów.

Jedzie biznes czynić, wszystko dla kościoła

(teraz tylko tacka i pensyjka goła).

W miłym towarzystwie w dwa pojazdy jedzie,

może z kompanionem kogoś tam uwiedzie.

Może dziś zakupi _ _ _ _ _ _ _   _ _ _ _ stado

lub podpisze kontrakt z hiszpańską Granadą.

 

643 – Anagram - #

Śląska _ _ _ _ _ _ jest droga,

nie tylko sercu Ślązaka.         

            Policz: kawał wołowego,

            boczek, ogórek do tego,

            cebula, żółtego sera,

            mostrich plus soli, pepera,

            (oraz nitki małowiela).

            Woda, olej, gaz i czas,

            no i ten w mięśniach zakwas.

Więc tak myślę, nieco dumnie,         

że takiego      

smakołyka      

za _ _ _ _ _ _ 

nie zjesz nigdzie, nawet u mnie.

 

642 – Kalambur - #

Ład na łajbie, sieć.

Ładne, pełne, drewna brzmienie

słuchać można chcieć.

           

641 – Kalambur - #

Cienki półwysep obrazków świętych.

Z blachy i rurek ładnie wygiętych.

 

Rebus birbanta


 

Homoanagram birbanta

Mam takie _ _ _ _ _ _ _ _     H

o pięknej _ _ _ _ _ _ _ _,     H

aby piękno swego ciała

w _ _ _ _ _ _ _ _ erotycznej

mi okazywała.

 

Rebus joko


 

Rozwiązali: joko, Bingola, birbant

Zadania gościnne: joko, Bingola, birbant


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz