20 maj 2021

649-651 bj

651 – Homonim - #

Bardzo _ _ _ _ _ _ łączy ich więź

więc gdy kreseczkę zrobił białą -

_ _ _ _ _ _, gładko wciągając treść.

A kreska ta nie była małą.

 

650 – Anagram - #

Dobrze mi znany koleś          

prosi mnie na _ _ _ _ _ _ _.   

Ja wiem co to jest boleść       

gdy se upatrzysz fanta,         

            oglądasz w sklepie cuda,

            na grzbiecie kurtka chuda,

            lecz pusta jest sakiewka

            i smutna nad nią śpiewka.

Lecz koleś solidności

nie wyssał z mlekiem matki, 

więc problem nie _ _   _ _ _ _ _,       

te kredytowe ratki.    

            Bo wcale nie uśmiecha

            mi się za niego spłacać,

            gdy w jego kabzie płótno

            i rzuci go też praca.

 

649 – Kalambur - #

Nasza Iza w Hollyłódzie,

w kosmosie suczki biedne.

To letnisko pośród jezior

gdy jesteście wybredne.

 

Rebus birbanta

 

Rebus joko


Proszę o uwagę. Ponieważ udaję się na mały remoncik, więc nie będę mógł reagować na nadsyłane rozwiązania, gdyż tam gdzie się udaję cywilizacja komputerowa jeszcze nie dotarła. To będą tylko trzy tygodnie (wyobrażacie sobie trzy tygodnie bez komputera???). Mam nadzieję wrócić w lepszej kondycji. Nowe zadania będą się ukazywać normalnie więc rozwiązania można nadsyłać również normalnie. Życzę Wam w rozwiązywaniu zadań i przyjemności, i powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz